Wednesday, August 09, 2006

14 dagars mående!


Så var det snart dags att packa ihop halva sitt kontor och åka hemåt.
Lagom kul att jag blir tvungen att ta med mig jobbet på semestern, men hellre det än att jag sitter på jobbet och möglar!

Som sagt så skall vi åka till Värtahamnen ikväll och åka färjan över till Åbo.

Skall bli trevligt som tusan!
Bara att hålla tummarna att allt går som det skall och att bilen håller ihop.

Skriver mer när jag kommer hem igen, d.v.s. om 14 dagar!

Ha det så bra alla glada!

Dagens låt:
Moloko "Familiar Feelings"

/Tim

2 comments:

Anonymous said...

Tack för sist - som alltid är det himla trevligt att ses. Ha en fin finlandsresa! Mätsemarja!

Anonymous said...

Ha en grym resa! Du skrev "Shit va skönt med semester" i min blogg för fem veckor sedan. Då ska du veta hur det känns att höra om andras semestrar då jag har jobbat i fyra dagar, efter fyra veckor semester. Vetskapen om en lååååång vinter innan nästa sommarsemester gör ingenting bättre. Fridens / ,D