Wednesday, August 30, 2006

Fina vyer!

Mitt i veckan dagen pågår för fullt.
Onsdagar är lite av en befrielsens dag!
Äntligen står man på toppen av veckoberget och blickar ut mot helgens underbara vyer!


Dagens bild (Mogwai):





















Hoppas verkligen att jag kan få med någon på en långpromenad eller en stillsam kväll på någon lokal pub, förslagsvis Eskilstunas senaste tillskott The Bishops Arms.

Igår var jag och Vero på lägenhetsvisning.
Själva lägenheten var väl helt okej men jag skulle nog vilja titta lite närmare på vad som finns bakom plasten i badrummet, hur golven ser ut under dom äckliga linoleummattorna m.m.
Med tanke på utgångspriset på lägenheten så tycker jag nog att den är skapligt prisvärd.
Antar att det är andra som tycker samma sak…
Sedan att man måste lägga ner en fin slant på renoveringen är ju en annan grej.
Tyvärr så är det inte gratis med byggmateriell…
Klart att vi kan lämna ett bud på möget men som det känns nu så vill nog jag satsa på en lägenhet som känns vettigare. Den som lever får se.

Resten av kvällen var stillsam.

Jag var och tog mig en långpromenad under tiden Vero var och spelade med Orkesterföreningen.
Det var riktigt skönt väder och många framtida beslut avhandlades under promenaden. ;)

Dagens låt:
Black Tie Dynasty “Ten Steps”

Ikväll blir det till att beställa biljetter till Mogwai konserten som går av stapeln på Berns den 15 september.

Tjobidoobers!

/Tim

No comments: