Thursday, August 03, 2006

Självömkan!

Just för tillfället känns inte livet så roligt, varken jobbmässigt eller privat.
Känns som det mesta ”buggar” ur...

Antar att det bara är att gilla läget och glida på i denna tryckande tillvaro.
En ljusglimt i tillvaron var gårdagens after work! Det var kul att träffa AK, Björn och Carro!
Extra kul med tanke på att AK och Björn var nyss hemkomna från Grekland, bruna som pepparkaksgubbar. Inte alls avis på solbrännan eller resan för den delen!
Jag vill också åka iväg till nåt trevligt, mysigt ställe men det är ju ingen hit att åka iväg solo…

Vi åker i och för sig till Finland om en vecka men det är ju inte riktigt grek-vibbar där, snarare kniv-vibbar! Antar att resan blir vad man gör det till. :)

Äh… nu skall jag inte sitta här och tycka synd om mig själv så jag lägger ner det på rot!

Dagens bild (Slowdive):



Undrar vad som kommer att hända i helgen!?

Hoppas på att det händer nåt riktigt trevligt så man slipper sitta hemma och ludra.
Om det är någon som vill hitta på nåt så är det bara att lyfta på luren och ringa mig!

Ikväll tror jag att jag skall släpa mig till Strömsholmen för att kolla in lite veteranbilar.Brukar vara bra uppslutning av bilar. Blir premiär för mig i år, om jag nu kommer iväg.

Dagens låt:
Josef Arthur ”In The Sun”


Over and out!
/Trip Trajgor

No comments: