Thursday, August 31, 2006

Bittermandel.






Sitter och funderar vad i hela fridens namn det är som gör att vissa ställer upp i uttagningen av Idol!?
Blir bara mer och mer förvirrad ju mer jag tänker på det!
Vet inte om det är den höga musiken i mina lurar (Bach ”Cello Suite 1”) som skakar om min skall till den grad att jag inte länge kan tänka klart?
Skit sak samma... och ja, jag vet att det är gay att sitta på jobbet och lyssna på Bach!

Jag råkade titta på avsnittet som sändes igår och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta?
Tjejen som lackade ur på juryn var ju bara för mycket!
Efter jag såg det så pallade jag inte mer av programmet.
För er nyfikna själar, kolla in spektaklet här !
ENJOY!

En annan sak jag funderar över är varför CSN är så totalt inkompetenta?
Tänker inte ens börja spy min galla för då slutar jag som en bitter gammal sjöbuse ute i Torshälla!

Hur som helst så är det en rätt fascinerande instans! Fulla av ondska är dom!

Äh, detta börjar lukta bittert lång väg… så jag lägger ner nu!


Dagens låt:
The Beatles "I´m Only Sleeping"

/Trip


1 comment:

Ankaret said...

Hahahaha LOL
Nej det är inte Ronge, bara lite infuerad av snubben!

Smärtsamt var ordet!