Tuesday, August 08, 2006

Nedräkningen har börjat.

Bara en och en halv dag kvar tills det bär av till ”suomiland”.
Känner mig lätt stressad över det om jag skall vara ärlig.
Om det inte vore för att jag skall hålla i ett ledningsmöte dagen efter jag kommit hem så vore det cool, men nu är det ju inte så!


Blir till att ta med sig en massa pärmar och datorn på semestern så man kan sitta och skriva lite årsrapporter, analyser m.m. när man har lite dödtid. Roligt värre!
Skall föröka jobba av så mycket som möjligt idag och imorgon så man slipper jobba hela tiden.
Får väl se hur det går. Hahaha!

Ser verkligen fram emot att bila lite i Finland.
Har inte varit där på sjukt länge så det är banne mig på tiden.
Vi har fortfarande inte bestämt vilken väg vi skall bila till Sverige men jag röstar i alla fall på kustvägen.

Ser även fram emot att få tillbringa några dagar i Örnsköldsvik och Skeppsmalen .
Veros föräldrar har en stuga i Skeppsmalen som ligger precis vid havet.
Ett helt underbart ställe där man verkligen kan koppla av från all stress m.m.

Dagens bilder (Skepsmalen – Foto: Karin Sjödin):




Dagens låt:
Maximilian Hecker - Dying


I kväll så blir det till att ta hand om tvätten och ekipaget.Blir till att byta lite vakuumslangar så att man inte bli stående på vägen.
Sedan skall jag sätt gummikuddar mellan bakfjädrarna så att bilen inte ”hänger” så mycket.
Kommer nog bli bra.


/Tim-Tim

4 comments:

Robby said...

grymt med road trip! =)

Ankaret said...

Ja det kommer nog att bli fint!
Om det blir som eran Danmarksresa vette tusan men vi skall göra vårat bästa!

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! » »

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. toys Online coupon for brita filters 1965 buick riviera model car Best blood pressure machines http://www.shirtclub7.info Refinancing refinancing mortgagemavericksonline.com Bmw recall