Friday, February 03, 2006

Guinness... Mmm...

Fredagen den 3 februari 2006

Just nu känns det motigt.

Inte för att det är fredag utan för att jag inte trivs så bra med mitt jobb samt några andra saker som jag inte ska gå in på närmare.

Jag får väl upprätta en handlingsplan för hur jag ska tackla problemen.

Med tanke på att det inte är så stora saker det handlar om så ska det inte var några större problem. Nog om detta.

Dagens bild:


















Igår så var det en mäklig dag. Den gick i promenadens tecken.
Jag gick till och från jobbet. Hem och äta, vila sedan en långpromenad på kvällen.
Jag blev kännbart trött i mina stackars ben.
Det var väl i och för sig det som var meningen med det hela.
Jag måste röra på mig mer med tanke på mitt stillasittande jobb.

Sedan jag började på IP så har jag lagt på mig ca. 7-8kg! Skandal.
Detta på min redan svampiga kropp gör mig inte direkt till någon badstrands-hunk. Hahaha!
Skiten ska bort i alla fall. Får ta och börja sakta men säkert.
Önskar att jag kunde bara hoppa ner i mina löp skor och springa en mil men tyvärr så har jag inte kvar min kondition.

Ikväll så kommer det bli allt annat än konditionsträning!
Eftersom Jimmy kom till Eskilstuna imorse så blir det till att hitta på något roligt.
Planerna hittills ser ut som följer: Efter jobbet så ska vi beställa sushi. Till det ska det avnjutas ett par öl. Kanske en drink efter maten om man har tur. På kvällen drar vi ner på lokal för att avnjuta varsin Guinness. Mmm… Det vattnas i munnen av bara tanken.

Tror nästan att jag ska kosta på mig en veteöl också.

Imorgon så bär det av till Malmö med ett flyttlass.
Det är Jimmy och Josefina som ska ha ner det sista från sweet old tuna!

Kommer med alla smaskiga flytt detaljer på måndag.

Trevligt helg!/Tim

1 comment:

Anonymous said...

Hej kompis. Tråkigt att det känns motigt, men du får ha en riktigt niceig dag i Malmö! Mjau. Carl