Tuesday, February 28, 2006

Zzz...

Så var man tillbaka på jobbet igen.
Idag är jag bara så trött! Tror att jag sov ca. tre timmar inatt!
Har verkligen fått svåra sömnproblem. Vet inte om det är alko-ångesten som spökar fortfarande eller om det enbart är revisionsångesten som gör sig påmind. Kan vara en kombination…
Eftersom jag inte kunde sova så låga jag tänkte på diverse onödiga saker som:
- Kommer vi få behålla certifikaten?

- Kommer jag få ha kvar jobbet om det inte går bra?
- Hur kommer det sig att vi, i detta välfärdsland, inte kan må bra?

- Varför kan Vero alltid sova så sjukt bra?
Jag är faktiskt avundsjuk på att hon kan sova så sjukt bra. Spelar liksom ingen roll vad som händer runtomkring…

Låg även och räknade hur många bilar jag har haft. Kom fram till att jag är uppe i 15st sedan 1996! Sjukt! Snacka om att förstöra kapital!
Här är den kompletta listan:
-VW 1303S -74 *skrot*
-VW Golf GL -81 *såld*
-Austin Mini 1000 -73 *såld*
-Saab 99 GL -84 *såld*
-Toyota Carina II -90 *skrot*
-Volvo 244 DL -81 *såld*
-Citroën AX GT -89 *såld*
-Saab 99 T16 -83 *såld*
-Saab 900 2,3 -94 *såld*
-Nissan Micra -97 *såld*
-Peugeot 205 GTI -87 *såld*
-Ford Sierra ST *Banbilen*
-Volvo 944 LTT -96 *Såld*
-VW Lupo 1.4 16V -99 *Såld*
-Saab 900 2.0T Talladega -98 *Nya bruksbilen*

Kanske dags att nöja sig med den bilen man har istället för att byta stup i kvarten.
Ja, den som lever får se.
Ska ta och köpa mig en cykel till våren så jag kan ställa bilen så mycket som det bara går.

Idag så ska jag försöka vara effektiv och jobba som en riktigt bäver! Allt för att jag ska kunna sova gott inatt.
Nej nu ska jag lyssna lite på radio och strukturera upp dagen.

Dagens bild (Zzz):
















/T

1 comment:

Anonymous said...

nu när du har hittat drömbilen (grattis!) måste ni ju komma hit och visa den. vi bjuder på sprit så ni inte kan åka härifrån!