Thursday, March 30, 2006

Back on track!

Så var man tillbaka på jobbet igen efter 1½ dags hemmahäckande.
Var tvungen att vara sängliggande p.g.a. migrän!
I tisdags morse så började jag få lite känningar, d.v.s. aura.

Strax innan lunch så var det bara att packa ihop och åka hem.
Var lagom bortdomnad i armarna samt att jag saknade typ hälften av min syn.
Kul och spännande att sätta sig i bilen och åka hem då!
Väl hemma så var det sängen som gällde för mig. Låg och sov nästan hela dagen. På kvällen var auran lite bättre men då kom huvudvärken smygande.


Onsdagen startade jag med ett par huvudvärkstabletter och mera sömn! Nu var det verkligen huvudvärk! Det kändes ungefär som om någon grötade runt med en kniv i huvudet på mig.
Även synen var konstig. Såg en massa silverfärgade snöflingor! Även denna dag gick åt till att sova. På kvällen var jag fri från både värken och auran så nu var det bara att leva på som ”vanligt”.

Det firades av med sushi och en folköl!

Dagens bilder

(är en hyllning till banracingen på 70-talet!
Då var det män med stil som körde dessa monster till bilar! Enjoy!)



















Kolla in denna lilla film om Gerry Marshall också!
Fina bilar, människor, motorljud och musik (4,45 in i filmen)!
http://www.rsownersclub.co.uk/video/dtv.wmv


Dagens låt:
Blonde Redhead - Maddening Cloud

/Tim



2 comments:

Jimmy said...

Fan kompis vad har hänt med naprocsen? det låter som du behöver en stadig dos!

Anonymous said...

Äh... det e för amatörer! För mig så är det imigran som gäller. Känns som 1000kg på axlarna när man poppat en sån ;)/Tim