Monday, March 27, 2006

En pitahatt, en pitahatt...

Härlig jävla måndag igen!
Underbart att vakna upp ur sin törnrosasömn en timme tidigare än vanligt.
Sommartid kallas det. Bastardo!

Tur att man kan leva på minnena från helgen annars skulle man väl gå under!

Helgen var kanon!

Jag, Ronge, Tobbe, Tony och Peppe åkte upp till Banski i lödrags.
Anledningen till denna utflykt var Banskis födelsedag! Grattis-grattis igen mannen!
Redan i bilen upp till Stockholm kände jag en trevlig känsla i kroppen.

Nu jävlar skulle det mås, och det i kubik!
Sagt och gjort måddes det en hel del under kvällen.

Några highlights under kvällen var följande:

  • Maten Banski hade fixat! Damn va gott det var!
  • Ölen som slank ner i min kropp
  • Tonys vurpa #1 utanför Debaser
  • Det rökfyllda dansgolvet på Mango Bar! Jäklar vad den disk-jocken kunde använda rökmaskinen!
  • Tonys vurpa #2 strax utanför Banskis hem. Där rök den svanskotan för all framtid!
  • Borlottibönans återkomst! Hahahaha!
  • Pitahatten!

Dagens bild #1
(visar de delar som Tony eliminerade från sin kropp – Inringat):



På söndagsmorgonen var man allt annat än fräsch!
Vakande upp på soffan skavandes mot Tony!
Efter lite ojjande och skrattande så blev det läge för frulle.
En macka, cola och en kaffe på ett lokalt hak gjorde underverk med den sargade kroppen.
Shit, man klarar inte av dessa utsvävningar i spritens värld på samma sätt som man gjorde för 10 år sedan. Vi passade på att besöka R.O.O.M innan vi avslutade besöket hos Banski med lite X-box! Är fortfarande helt chockad över hur otroligt fet TV snubben har! Min 28 tummare från tidigt 90-tal känns som en stenålderspjäs i jämförelse!
Hahahaha!

Nej nu måste jag leta efter en cykel.Tänkte börja cykla till jobbet snart eftersom den värsta snön nu är borta.Har funderingar på en citybike eller en MTB med slicks. Fartigt värre!

Dagens bilder #2
Min absoluta drömcykel från Biomega!
Jag kommer att köpa mig en dragon black Biomega Copenhagen så fort jag fått lite pengar över.
Hur coolt är det inte med kardandrift på en cykel! Damn!


















Dagens låt:
Supergrass - Caught By The Fuzz

/brallan


8 comments:

Anonymous said...

Ja fyfan vilken fin kväll, bland det bättre på länge! Och dina listade höjdpunkter håller jag lugnt med om, särskilt tonys praktvurpor. Snubben lär ju sitta i rullstol på kaka idag =)
Det här måste vi göra om, snart, som fan!!!

Ankaret said...

Hahaha... stackars jävel! Nu får vi börja ladda inför Malmöresan.
Undrar om Jimmy känner till att han kommer få besök!?

Anonymous said...

hehe, verkar som ni haft en riktigt höjdarkväll! roligt att höra om alla vurpor. jag hade också en riktig kanonhelg,men igår kom straffet: feber!

Anonymous said...

Ska ni till Malmö? Då hör ni av er!

Anonymous said...

Sweet, måste hitta ett raveparty till dig bara. Nog bara de som orka hålla din takt.

Anonymous said...

Rejvbrallan satt som en smäck! Hahaha! Måste har varit bra på kanelen! Malmöresan kommer att bli av inom en snar framtid! Var så säker! Josie... du får krya på dig! /Tim

Anonymous said...

ni är så välkomna så! jimmy kom preics hem med den bästa medicinen: choklad (med frukt o mandel såklart!)

Jimmy said...

ha ha ha låter som ni hade en riktig stänkarkväll era huliganer! hade varit kul o vara med men det går flera tåg=) när tänkte ni komma hit då mates? o tackar för inlägget kompis=)