Friday, March 31, 2006

Frutti di mare

Fredag! Äntligen fredag!
Dessa fredagar är som en skänk från ovan! Gudagåvor skulle man kunna kalla dom för!

Tyvärr så snöar det i stan som gud glömde igen... Suck!

Nu kan jag väl inte såga att min vecka har varit så jobbig efter som jag varit hemma med migrän och automatiskt i sin tur varit skonad från jobb m.m.

Idag så har det snackats om cyklar på jobbet!
Eftersom jag är så sjukt inne på att köpa mig en cykel och ”custa” den lite så var jag blev jag bara glad över att min jobbarkompis kom till jobbet med sin sprillans nya Crescent Logic!
Nu vill jag också ha en renodlad racercykel känns det som.

Eftersom han tänkte köra Vätternrundan så försökte han övertala mig till att följa med.
Är faktiskt lite sugen men då kan jag inte cykla på en ”hemmacustad” hybrid. Hahaha!
Det skulle ju vara som att komma till Vasaloppet på miniskidor!
Får klura på det men i det stora hela skulle det vara en stor utmaning.

Helgen kommer nog att bli angenäm.
Ska till Uppsala på fest ikväll till att börja med. Det var ett tag sedan jag var där så jag ser fram emot att träffa alla Uppsalabor.
På lördag så ska vi till Stockholm för att gå på shoppingrunda, nån utställning samt Lise och Gertrud konsert på kvällen. Fråga mig inte vad det är för typ av konsert!? Jag följer bara med Vero och hennes föräldrar. Ska bli trevligt hur som helst.

Söndagen är dagen jag ser fram emot!Dagen kommer att tillbringar på bästa sätt i Stockolm för att sedan avslutas med en Morrisseykonsert! Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det.

Återkommer med mera info efter helgen.

Dagens bild (en gammal ram från Pinarello):





















Dagens låt:
Magenta Skycode - Hands Burn

/Tim

No comments: