Tuesday, January 09, 2007

dorsum kaputtus!

Mina planer att ha en garagekväll med Ronge gick käpprätt åt fanders igår!
Varför då undrar säkert någon?

–Jo det skall jag tala om för er. För att min rygg bestämde sär helt abrupt att slänga in handduken! Verkar som jag fått ryggskott eller nåt i den stilen. Det går bra så länge jag sitter rak i ryggen eller ligger på rygg. Försöker jag mig på att gå eller ligga på magen så protesterar ryggen med att sätta knivar i korsryggen på mig! Bastard!
Fattar bara inte vad det som jag gjort för att förtjäna detta!? Har varken legat på ett kallt garagegolv eller lekt Arnold…
Som tur är känns ryggen lite bättre idag så nu kanske jag kan ta mig till garaget.
Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Utöver självömkan så tittade vi på ”Ett herrans Liv” som hade Victoria Silvstedt som gäst.Vet inte om jag skall skratta eller gråta! Vad in åt fanders är det för människa?
Jag satt framför TV:n och skämdes…
Det som var desto roligare var när Fredrik och Filip knallade ner på stan inklädda i bacon och ägg! Hahaha! Genialt!

Dagens låt:
Siouxsie And The Banshees “This Wheel´s Of Fire”


Dagens länk:
Magonts roligt!


Nej nu kallar kaffet på mig!

/Palle Kuling

6 comments:

Anonymous said...

japp, när de stekta äggen droppade längs biblioteksgatan : )

Anonymous said...

Silvstedt är en riktig kvinna!

Anonymous said...

Jag håller med Calle där. Intelektuell, välartikulerad med en språkflora från himlen. Dessutom tycker jag att hon verkar vara väldigt huslig och bevandrad i den "normala" världen. Fötterna på jorden helt enkelt...

Hoppas att det går bra med ryggen. Take care!

Ankaret said...

Hahaha! Potato - potato... Smaken är som baken ;)

Anonymous said...

Det är gammeln som börjar smyga sig på Tim...;-)

Ankaret said...

Hahaha... Va fan Ronsan! Tack!