Monday, January 08, 2007

Filbunke

Tillbaka i verkligheten igen!
Känns på nåt konstigt sätt helt okej att sitta på jobbet en måndag som denna.
Vaknade helt självmant 06:32 och kände mig utvilad och skapligt pigg.

Med tanke på att helgen var lugn som en filbunke, om man inte tycker att några flasköl på Raw i lördags är rena huliganfasoner vill säga. Får väl passa på att tacka herr Rong för att han fick mig att strunta i efterfesten. Det var helt klart rätt beslut att ta.

Söndagen var till riktigt trevlig.

Avsaknaden av söndagsångest var ingenting jag mådde dåligt av, konstigt nog. Hahaha!
För att må till söndagen lite extra så kollade vi på ” Me and You and Everyone We Know”.

Filmen var riktigt trevlig om än lätt störd. Fick skratta många gånger under filmens gång.
Både John Hawkes och Miranda July gjorde bra ifrån sig, för att inte tala om Miles Thompson och lilla Brandon Ratcliff!
Om ni inte sett den så tycker jag att ni skall göra det.

Söndagskvällen avslutades hos Maria och Peter med fika, allmänt surr och TV serien ”I en annan del av Köping”. Tackar som tusan för en trevlig kväll! Vi får bjuda tillbaka snart hoppas jag.

Dagens låt:

Thea Gilmore - The Things We Never Said

/seglaren

No comments: