Wednesday, January 10, 2007

Fikon!

Tro det eller ej men min rygg känns bättre! -Prisa gud!

Med tanke på att jag fick mina nya skärmkanter till Golfen igår så tycker jag att det känns prefekt att ryggen inte bråkar så mycket! Ikväll så kommer jag att sätta kapen i den gamle Golfen samt flytta på batteriet till ”skuffen” (allt för viktfördelningen).

Tänkte även passa på att tillverka egna fästanordningar för att hålla fast plåten på rätt ställe, när jag väl skall svetsa fast dom nya skärmkanterna.
Anledningen till att jag gör detta är att dom kostar 500:- för fyra stycken, om man skall köpa dom över disk… eller över cyberrymden för den delen. Sjukt dyrt hur som…

Såhär kommer dom förhoppningsvis att se ut



Nog tjatat om en massa skit som ingen bryr sig om! Hahaha!

Dagens låt:
Amy Winehouse ”You Know I´m No Good”


Over and out!
/ Stiling Moss


2 comments:

Anonymous said...

Skönt att höra att ryggen reparerat sig! Älskar gårdagens Dagens länk! Det är ju precis sånt jag jobbat med tidigare. Ser en risk att jag blir sittande hela dagen och leker med detta... Testa t ex med texten: "Jag är ett litet mumintroll, men min röst låter konstig. Schiit-konstig." Hehe...

Anonymous said...

Jag bryr mig! :-)