Thursday, September 13, 2007

Krabbfiskare.

Gårdagens häng på biskopen var ett sant nöje!
Det var skitroligt att träffa Jimmy och Josie igen.
Vi snackade en massa strunt och drack ett par öl innan det var dags att tänka på refrängen.

Idag så har det varit en rätt tung dag på jobbet, och då beror det inte på ölen jag drack dagen innan! Nej, istället så var det den obligatoriska insomnian som slog till. Jag vaknade runt fyra tiden och kunde inte somna om. Låg och tänkte på den kommande festen m.m. innan jag knallade upp för att hämta dagens DN. Låg sedan och läste DN fram tills sex tiden då jag äntligen däckade.

Det kändes som jag bara blinkade till innan klockan tyckte att jag skulle gå upp. Helvete säger jag bara. Det var inte direkt roande att släpa sig ner till bilen när man var trött som en krabbfiskare under högsäsong! Som tur hade jag utbildning hela förmiddagen så det gjorde inte så mycket att jag inte var den piggaste ekorren på plats.

Efter lunchen så känns det som om livet börjar övergå till sin vanliga lunk igen, så jag ska inte gnälla nåt mer.

Dagens låt:
Boy In Static – First Love



/TJ Ank.

2 comments:

Jimmy said...

tack för gårdagen! det var ett riktigt mående,kan inte säga att jag led av insomnia inatt dock,vi gick vidare till grappa och harrys(vilket sög ballz).snart är det lördag!

Anonymous said...

Bra jävla låtval hombre!