Wednesday, September 26, 2007

Show must go on!

Hösten är min favorit årstid!
Jag gillar det faktum att man får pälsa på sig lite varmare kläder och ge sig ut på en promenad, eller varför inte en löparrunda, och känna den friska luften kittla i lungorna samt känna doften av förmultnande löv! Underbart!

Jag gillar även den färgsprakande show höstlöven bjuder på, nu när det går mot mörkare tider…

Är väldigt sugen på att gå ut till skogs och plocka lite svamp också, så är det någon som känner sig manad så är det bara att höra av sig. Varken jag eller Vero bangar det.

Ikväll tänkte jag försöka mig på att bli kvitt mina muskelknutor jag har i skulderbladen.
Även fast jag varit ute och sprungit så har jag inte blivit av med dom!
Det är märkligt för dom brukar ge med sig om jag sätter igång blodomloppet ordenligt…

Kvällens plan är helt enkelt att släpa sig ner och styrketräna lite.
Vi får väl se om det hjälper mot min stela nacke och mina förbannade muskelknutor.

Dagens låt:

Film School – Dear Me
/T

No comments: