Friday, June 16, 2006

$$$

Jippii! Glädjens dag äro kommen! FREDAG!
Livet känns bra idag. Ännu en dag med sol och en allmänt skön känsla i kroppen.

Igår, efter jobbet, så åkte jag raka vägen till garaget för att få på mina bakfjädrar samt höja upp motorn i bakkant (p.g.a. drivaxlarna hamnar i fel vinkel vid sänkning).
Arbetet gick helt okej och iget jävlades eller satt fast. Operationen var över på en timme.
Efter jag hade tvättat mig så var det bara att sätta sig i bilen och puttra hemåt igen.
Tog vägen förbi Ica och köpte lite folköl eftersom det nalkades fotboll.

Fotbollen bar en nervkittlare av högsta rang men det gick ju vägen trots allt.

Måste passa på att tacka Ronge så jävla mycket för att han satt igång en massa tankar i mitt huvud! När jag precis tagit mitt förnuft tillfånga och sålt banbilen så börjar han posta en massa blocket annonser med en massa trevliga entusiastbilar!
Har en känsla av att detta kommer kosta mig en massa pengar. Hahaha!

Dagens bild (mumma):




Jag känner att jag borde lägga ner lite tid på att hitta lite ny musik också.
Kom med lite tips gott folk!
Ingen som har senaste Hidden Cameras till mig? ;)







Dagens låtar:
Regina Spektor med ”The Flowers”
& "Somedays"

/T


2 comments:

Anonymous said...

Det var så lite så mannen!

Ankaret said...

Bastardo!