Tuesday, June 13, 2006

Gnällbältet :)

Sommaren verkar äntligen ha bestämt sig för att stanna och värma upp våra ångestfyllda, frusna själar. Helt rätt tycker jag.
Det som förvånar mig mest är att det redan gnälls över att det är för varmt!
Va fan är det med folk egentligen?
Först så gnälls det över att det är ”så jävla kallt och blött” sedan när väl värmen kommer smygandes så är det inte bra det heller!
Antar att det inte är så mycket att göra åt det, för vi bor ju trots allt i gnällbältet. :)

Personligen så är jag både gladare och mer välmående när det är varmt och soligt.
Nog om detta. ;)

Igår så var det en trevlig dag måste jag säga.

Först och främst fick jag arslet ur vagnen och ringde till Nordic Uhr.
Tänkte uppgradera programvaran i min bruksbil. Valet föll på steg 2 uppgraderingen och detta skall göras vecka 29 när jag har semester. Skall bli roligt att se hur bilen kommer att gå efter det ingreppet. :))
Senare på kvällen så åkte vi till Solvik för att hämta en symaskin plus lite skrot som jag tänkte skicka till killen som köpte min Sierra. På vägen hem så stannade vi till på Slagsta glass… Gott värre!

Resten av kvällen var väldigt lugn och behaglig.

Dagens bild:

















Dagens låt:
Camera Obscura - Lloyd, I´m Ready To Be Heartbroken

Ikväll tänkte jag passa på att ställa min Talladega i garaget och påbörja fjäderbytet (bye-bye SUV) samt förhoppningsvis hinna med lite "fribbe".

/en glad skit

No comments: