Thursday, June 22, 2006

Helan går...

Ikväll så startar jag min semester och det känns verkligen bra i kroppen må jag säga.
Jabba-dabba-doo!
Den kommer att firas av hemma hos Veros föräldrar med middag och ett gott sällskap.
Ser verkligen fram emot det.

Imorgon så är det som bekant midsommarafton och då skall det mås för kung och fosterland.
Innan vi åker till Roger och Majsan så tar vi vägarna förbi Solvik för att titta till hur mina föräldrar mår, sedan skall vi passa på att byta bil också.
Vi tänkte ta Toppolan till Tumbo så vi slipper åka hem på natten. Praktiskt, bekvämt och bra!
Får väl se om jag skall plocka några blommor och lägga dom under min huvudkudde...

I och för sig så vet jag ju redan vem jag skall gifta mig med men, men... :)

Lördagen blir en spännande dag eftersom Sverige spelar mot Tyskland!
Rysarvarning på gång med andra ord. Hoppas vi kan avnjuta matchen i goda vänners lag, precis som sist.

Söndagen kommer att vara en ”slicka-sina-sår-dag” men det betyder inte att jag bara kan ligga i sängen och slappa. Måste byta olja m.m. på Saaben så den klarar av att ta oss till Roskilde.

På tal om Roskilde så bär det av till Danmark på måndag morgon.
Är lagom peppad måste jag poängtera! Har räknat lite löst på vilka band jag ska se och är uppe i ett 20-tal band redan! Topps!

Dagens bild:














Dagens låt:
Black Tie Dynasty "Devotion"

Glad midsommar på er alla och passa på att krama varandra! ;)

Återkommer efter Roskilde.

/Toppola


PS. GLÖM INTE BORT ATT LYSSNA PÅ SOMMARPRATARNA! DS.

2 comments:

Anonymous said...

"I och för sig så vet jag ju redan vem jag skall gifta mig med"

Du är ju för gullig Tim!
Och imorrn, ahhhhhhh!!!

Ankaret said...

Ja du Ronge... en annan som har vigt sitt liv åt Jesus och den kristna tron vet ju vad han vill här i livet! Se ljuset du med!
Välkommen i guds famn!

Bastardo ;)/Anchor