Wednesday, June 07, 2006

Gruvan 2.0

Oj, oj, redan onsdag!

Vad har jag sysslat med senaste tiden då?
- Jag, jag har inventerat på jobbet, för glatta livet!

På grund av detta så fick jag ingen helgledighet, men det hindrade inte mig att gå och titta på David samt klara av en 30-års fest.
Det var väl inte det roligaste att sätta sig på cykeln efter man varit ute och slarvat.

Igår så var det äntligen ledigt och jag ville bara ligga kvar och sova men icke sa Nicke.
Var tvungen att åka ut till garaget och stressmeka ihop Sierrans bakvagn.
Anledningen till detta var att den rackaren skulle flytta till Gävle, av alla ställen i Sverige!

Efter ett par timmars hårt slit i gruvan så anlände en mäkta glad tjomme från Gävle.
Han gick runt några varv runt Sierran och sa ”Tjo… det e väl bara att lasta på na på släpet”.
Sagt och gjort släpade vi ut möget inkl. alla delar som jag ville bli av med.
Pengar bytte ägare och jag vinkade adjö till min gamla Ford.
Lite vemodigt var det allt men vad gör det när man har fickan full med småpengar. :)

Dagens bild (Sierran - R.I.P):

















Idag så blir det till att åka till ”feltema” och inhandla dom sista el-detaljerna till Toppolan, sedan är det bara att campa på! Gött!

Dagens låt:

The Fine Arts Showcase ”I Don´t Worry”

Ska även passa på att gratta både min mor och min syster om fyller år idag! Grattis-grattis!

/Herr Krabba

No comments: