Thursday, June 01, 2006

Kaffedagen.

Idag är jag trött! Zzz...

Vi var ett glatt gäng som firade av Göran som arbetade sin sista dag på jobbet igår.
Det blev ett par öl för mycket så jag dras med skallebank, muntorrhet m.m. idag. :)

Dagens bild (gårdagens offerlamm):

















Spårade precis mina kollin och såg att dom finns i Eskilstuna redan!
Känner mig som ett barn på julafton för tillfället.

Vill bara få hem mina paket och börja skruva på delarna på Saaben. Mumma…

EDIT: Var till posten och hämtade två paket innehållande detta:
(Intercooler inkl. slangar, APC-system inkl. en extra box, tändstift, nummerskyllthållare,
2 emblem, oljefilter och lite annat skrot. Snart kommer min og900 ha svårt att tygla framhjulen)





















Dagens låt:
Morning Runners "It´s Not Like"

Nej nu måste jag ha lite mer kaffe.


/Styret Apansson

No comments: