Tuesday, October 10, 2006

Framstupa sidoläge.




Tisdag och veckan har bara startat! Som tur är kan man leva på minnena från den gångna helgen. Det var en riktigt trevlig helg som innehöll två invigningar samt ett par fester!

Fredagskvällen påbörjades i en lugn anda med lite skumpa på Anca.
Det var en lugn och trevlig tillsällning men min kropp ville ha lite mera action så jag knallade över till en AT-fest för att ”parta” vidare. Det var lite mer livar där och kvällen avslutades i bästa göra-bort-sig-anda på Nybron! Tyvärr så tyckte min kropp inte riktigt om hur jag hade behandlat den så den bestämde sig för att visa sig på styva linan! Den satte sig helt sonika på tvären och vägrade släppa bakfyllan och huvudvärken. Nästan hela lördagen låg jag i sängen och tyckte synd om mig själv.
Hade redan siktat in mig på att strunta i Raw på kvällen när Calle ringde och frågade mig om jag skulle haka på…
Med tanke på att klockan då var nästan 20:00 så var det dags för mig att krypa upp ur sängen och kravla mig till CA och Carina!

Maken till seg bakfylla har jag aldrig varit med om, men den skickade jag åt fanders med hjälp av två öl och en halv flaska rött.
Kvällen på Raw var över förväntan. Det var riktigt mycket folk och stämningen var bra!
Konserten med Timo var också helt okej. Över förväntan som sagt!
Tummen upp till Raw-gänget för en väl utförd premiär.Hoppas det fortsätter i samma stil och att uppslutningen är bra.

Dagens låt:
Infadels "Gril The Speaks No Words"

/T






No comments: