Tuesday, October 24, 2006

REGN!

Tisdag och regn…
Fattar inte att det kan hålla på att regna så länge som det nu har gjort.
Tror inte att det har varit något avbrott sedan lördagen. Jag kan ha fel, jag kan ha rätt?

Idag kan jag inte känna samma typ av glädje som jag kände igår.

Antar att helgen sakta men säkert börjar suddas ut ur mig. Damn!
Får väl försöka mig på att göra mig själv glad genom ett träningspass ikväll.

Fick reda på idag att min gamla ”banbil” har varit med om en olycka för några dagar sedan!
Killen som köpte bilen av mig skrev såhär på ett forum:

” Höll på med lite "fininställningar". Tittade ner på tryckmätaren och några indikeringslampor för spridarna i någon sekund och när jag tittade upp så spann det och bilen stod på ställ tvärs över vägen… Allt hände väldigt snabbt. Gick väl i 50 på trean innan jag tittade ner typ, men det räckte bra till för att sabba bilen.”

Synd om kärran men som tur var skadade sig inte snubben!

R.I.P












När jag ändå skriver om tråkigheter kan jag passa på att påminna er att inte stödja Island och deras valjakt. Det var med sorg i hjärtat jag såg bilderna på den stackars sillvalen som fick sätta livet till…
IDIOTER!

Protestera mot Islands beslut att jaga val genom att skriva under den namninsamling som organisationen Greenpace driver (
klicka här).

Dagens låt:
The Bluetones "Slight Return"

/T

No comments: