Wednesday, October 04, 2006

GALLA!

Jag förstår inte vad jag skall ta mig till för att bli en bra människa!?
Som det känns nu så misslyckas jag kopiöst med mitt jobb för tillfället!
Har ingen som helst motivation eller lust att jobba på med tanke på att jag inte får någon som helst ”feedback” från vare sig ledningen eller någon annan! Lagom roligt med andra ord!
Detsamma gäller livet förövrigt.

Känns som jag inte lyckas att vara den jag vill vara, nämligen en bra pojkvän, kompis och medmänniska. Kan vara jobbet som drar ner mig i ett segt träsk som är svårt att ta sig ur, och det i sin tur gör att jag inte klarar av att va positiv efter arbetsdagens slut.
Känns som miljöombyte vore på sin plats! Nu kanske jag låter lite väl drastisk men faktum är att det stundtals känns som om det vore den bästa lösningen.



En liten ljusglimt i tillvaron är väl att våran nya TV kommer att levereras ikväll!
Tänk att shopping kan kännas så bra för själen!
Hoppas att leveransen kommer skapligt tidigt så jag kan släpa mig ner till ”biskopen” och ta mig en öl med alla dom andra tjommarna.


Dagens låt:
Dead Kennedys "Nazi Punks Fuck Off"

Sådär ja... nu har jag fått spy ut lite galla över hur jag känner!
Känns faktisk bra om jag skall vara ärlig!
:)

/T

4 comments:

Anonymous said...

Vafan mannen, börjar låta som jag ju. Hur du är som pojkvän har jag inte en aning om, däremot som kompis och medmänniska tycker jag att du gör ett strålande jobb.
Hoppas verkligen att leveransnissen kommer i bra tid så du hinner släpa dig ner!!!

Ankaret said...

Äh... känns som allt börjar barka åt helvete om jag ska vara ärlig.
Skulle behöva dra ner till Malmö eller varför inte en sväng till London!

Ses ikväll hoppas jag.
Bogaloooooders!

Anonymous said...

Ja satan asså, London vore fanimej inget fel. Inte malmö heller för den delen =)

Anonymous said...

London - Malmö, Malmö - London... Hmmm, tufft val - NOT! Klart som rackarn att det blir Malmö! Just say when...