Friday, October 20, 2006

Thank God It's Friday!

Thank God It's Friday!

Som sagt så är det fredag, men det kan ni inte ha missat eller hur!
Veckan som gått har varit händelserik.
På jobbet har det gått helt okej denna vecka. Möten hit och dit och en massa annat ”trevligt” att göra. Känns som det börjar flyta på bättre i och med att vi fått igång kommunikationen igen. Igår så valde jag att jobba hemifrån efter lunch och jag tänkte göra detsamma idag.
Helt klart super om man skall läsa lagtext och S.A.M (Systematiskt arbetsmiljöarbete).

Utöver jobbet så har det väl inte hänt mer än att jag börjat sortera upp delarna till Golfen.
Sjukt mycket delar måste jag säga. Var tvungen att köpa en ny lagerhylla till garaget bara för att få plats med lite av delarna. Dom delarna som inte får plats och som jag inte kommer ha användning för kommer jag att sälja iväg.


En liten smygtitt på projektet:

















Ikväll så nalkas det mat och vin på Jernbergska med Veronica.
Vad som händer efter det vette katten…

Imorgon, lördag, så blir det bubbel och bastu i glada vänners lag.Spektaklet börjar redan 14:00 så det finns en liten risk med att man kommer se suddig ut mitt på ljusa dagen. Hahaha!

Dagens låt:

Pharoah Monch ”Simon Says”

/T

2 comments:

Anonymous said...

Ha en go helg kompis! Måste säga att planerna låter lovande...! :-)

Anonymous said...

Tack detsamma Soffi!
Jo det kommer noog at bli en trevlans helg. Kram! /T