Wednesday, October 11, 2006

Gråskala















Det regnar ute idag. Jämngrått så långt ögat kan se!
Himlen ser väl ungefär ut som livet gör i största allmänhet nämligen grått och inte en ljusglimt så långt ögat kan nå… Hahaha! Nej, riktigt så illa är det inte för ikväll så är det ju ”biskopen” som gäller. Det är tur att vi träffas upp på onsdagarna över ett par bira, annars vette fan hur man skulle klara av veckorna.
Eftersom jag inte kunde vara med förra onsdagen så ser jag verkligen fram emot att få ”simma” ner ikväll.
Det som är extra roligt är att Jimmy har släpat sig till Tuna! Ska bli kul att träffa honom.

Nej nu måste jag sluta upp med detta och återgå till jobbet.Håller på att ta fram med en massa information som jag skall dra på personalmötet klockan 16:00. Roligare skulle man kunna ha det!

Dagens låt:
The Doves ”Last Broadcast”

/T



1 comment:

Jimmy said...

man över bord! nu hoppar jag på tågfan till ol' tuna! ses snart styrman!