Tuesday, May 30, 2006

Luckelimuck!

Livet går vidare och nu ligger banbilen till försäljning.
Känns rätt konstigt måste jag säga men det föll sig rätt naturligt…
Kommer att ta ut mina Saabar på grönbete när tillfälle ges.
För att dom skall prestera bättre så har jag beställt en H&R-sats till min Talladega och ett komplett APC-system inkl. intercooler till min nyinförskaffade 900.
Känns som det kommer att spåra ur som vanligt.
Kul att få skruva med motorer man har skaplig koll på, elektronik som är märkt Luxor-Motala samt Lucas. Leka med ”pottar”, bygla vissa motstånd m.m. Jag är en nörd! Hahaha!

Har snackat med min chef idag igen angående helgen.

Han var förstående när jag berättade att det var käpprätt att jag inte kunde få ledigt m.m.
Tyvärr så får jag inte ledigt trots all jävla förståelse!

Är inte lika arg nåt mer men jag tycker i alla fall att det är åt helvete. Bättre lycka nästa gång.

Dagens bild (APC bygling):
















Dagens låt:
Rigas "We Are Here To Stay"

Jag ska ta och sluka en öl ikväll bara för att!
Over and out!

/T

No comments: