Wednesday, January 11, 2006

Dagens rätt...

Onsdagen den 11 januari 2006.

Jag saknar motivation till att jobba.
Har inte varit såhär anti jobb på ett bra tag. Känns som inget går som jag tänkt mig.
Jag har svårt att strukturera upp dagarna. Vart ska jag börja? Ringa DNV, jobba med arbetsmiljö, göra en kemikalieinventering eller varför inte laminera lite instruktioner på hur öronproppar skall användas? Bara att välja och vraka med andra ord. Nu kan listan göras längre men jag orkar inte se allt jag borde göra. ;)

Efter jobbet ska jag åka till systembolaget och köpa 3 liter vitt, 9 liter rött och en platta öl.
Nej jag ska inte supa ihjäl mig utan drycken är till Veronicas examensfest.
Därefter så bär det av till en närliggande stormarknad där jag ska köpa en massa mat som ska tillagas efter alla konstens regler. Även maten är till festen.
När jag är klar med inköpen så ska jag ner på stan för att reka läget. Man vet aldrig om man hittar nåt trevligt att köpa. Med tanke på att jag inte presterar 100% på jobbet så kan det vara underbart att köpa sig nåt trevligt. Lite tjejigt beteende men man måste väl bejaka sin kvinnliga sida. Hahaha!

Dagens bild (ur-saaben säljs på Speedparts):
Designen är baserad på den allra första Saaben, Sixten Sasons prototyp 92001.
















Nu är det dags att försöka jobba på lite. Sakta men säkert hoppas jag få upp tempot!
/Tim

1 comment:

Ankaret said...

Hmm... jag tror jag väljer bort jobbet! Orkar inte deppa på fritiden ;)