Friday, January 27, 2006

USB och konsert...

Fredag… äntligen fredag!

Dagen har varit till behag.
Har passat på och beställa uppkoppling till hemmet så man kan kommunicera med omvärlden hemifrån. Inte nog med det, när jag snackade med chefen om att jag skulle behöva ett nytt flashminne så slänge han upp ett USB-minne till mig istället.
Nu kommer jag ta hem mitt ”smartcard” så vi kan ladda över bilderna från kameran lite smidigare och fortare.

Ikväll så blir det premiär för pang musik i Uppsala.
Kvällens band är Blood music och Serena Maneesh. Ser fram emot det.
Innan jag knallar över till Kalmar nation så ska jag visa upp den lilla vargen för en kvinna som var lite intresserad av den. Håller tummarna för att hon nappar. Den är ju trots allt billig just nu.

Dagens bild:




















Nej nu kallar kaffet på mig. ;)
/Tim

No comments: