Friday, May 26, 2006

Dobidoo...

Så var det fredag än en gång!
Trevligt men samtidigt konstigt…
Det var med dubbla känslor jag kom till jobbet idag!
Eftersom man var ledig igår så kändes det nästan som måndag idag fast samtidigt så är det fredag. En märklig känsla är det hur som helst.

Igår så började jag dagen med att försöka få tag på ett stort släp så jag kunde hämta hem Toppolan. Tyvärr så gick jag bet. Hittade bara en uthyrare som hade rätt storlek på släpet men dom hade stängt.

Nu är jag inte ledsen över det för jag hittade en Saab 900s (lättrycksturbo) –92:a strax utanför Norrtälje som jag slog till på.
Måste säga att jag glömt bort hur underbara dessa gamla Saabar är!
Dom är verkligen stadiga på vägen och med en helt underbar karaktär, för att inte tala om hur fint dom låter när dom står på tomgång! Ljudet låter nästan som en gammal tändkulemotor!

Ikväll så skall jag hämta hem den lilla Toppolan sedan skall jag ta mig en titt på min nyinförskaffade 900 för att se hur stor service jag blir tvungen att göra innan man kan ta ut ”skrotet” på semester.

Dagens bild:















Dagens låt:
Ms. John Soda "Scan The Ways"


Höll på att glömma bort en liten men ack så viktig sak!
Vi bokade våra Roskildebiljetter igår!
/Tim

2 comments:

Anonymous said...

Äntligen!


Grattis till saaben och toppolan!

Ankaret said...

Hahaha... Känns lite PRO faktiskt men jag tror vi kommer ha nytta av "möget" vid andra tillfällen också. ;)