Wednesday, May 17, 2006

Jakten fortsätter!

Bussjakten går vidare.
Den fin-fina bussen som jag hade hittat i Dalarna var såld. :(
Synd med tanke på att den verkade vara så välvårdad!


Har börjat inse att det är lite fel tid på året att hitta en lämplig semestervagn, i alla fall om man vill ha en välvårdad, fabriksbyggd rackare.
Hur som, så är det roligt att leta.

Har fått en till idé.
Varför inte skita i att köpa en buss helt och hållet och fixa en toppola och en og900 istället!
Jag är såld på den idéen men min respektive är inte lika sugen verkar det som.
Skit sak samma om det ser ut som skit! Huvudsaken är att man har med sig en sovplast, kyl och matlagningsmöjligheter.
Jag skall inte sticka under stolen med att det är og900:an som lockar mest. En 92-93 coupe med turbo! Mumma som tusan! Hahaha!
Jag följer ett par som håller på och åker till Kina i en og900 med tillhörande toppola. Kolla in deras äventyr HÄR.

Dagens bild (kommer ni ihåg denne man?):















Dagens låt:
Stuart A. Staples "Old Friends"

6 comments:

Anonymous said...

Hahaha! Tim you make my day!

Anonymous said...

Ha ha ha, Balt... Baltazar!!!

Anonymous said...

Hehehe...Baltazar for president!

/Anchor

Anonymous said...

..men du, heter det verkligen toppola? låter som ngt du hittat på själv..

Anonymous said...

Men det är väl klart det gör!
Varför skulle jag ljuga om en sån sak? Hahaha... /Tim

Jimmy said...

Mr.B!!