Tuesday, May 16, 2006

Skarr!

Uppdatering av mitt ”skarriga” liv.

Det har väl inte hänt så mycket men lite har man väl hunnit med.
I lördags så var det releasefest för Flirts nya skatefilm "Flirts 2 - Backdrunk".

Det var en toppenkväll med bra stämning.
När väl Raw stängde så gick vi till Nybron. Personligen hade jag en riktigt trevlig kväll...

Söndagen var betydligt lugnare.

Vi cyklade till Veros päron när vi väl hade tagit oss upp ur sängen.
Där grillade vi samt drack ett par glas vin, sedan var det bara att cykla tillbaka hem.
På kvällen kom vi överens om att vi nog ska ta och fixa en VW buss till Roskilde…

Fatta va skönt att slippa ligga i ett varmt tält, ha tillgång till rinnande vatten, kyl m.m.
Festival de-lux så att säga.
Har hittat ett par fabriksbyggda VW bussar som är väldigt intressanta.

Får väl se hur det går med det hela… Bara att hålla tummarna.

Idag har jag varit hos "tandplågaren"!
Jag är rädd för honom men tyvärr så kommer man inte undan.
En visdomstand hade blivit lite trött så det var bara att laga.
Sitter på jobbet med halva ansiktet bebövat nu. Rätt rolig känsla faktiskt.
Tyvärr så ser man ut som... jag vet inte vad!


Dagens bild (Westfalia):




















Dagens låt:
Ebb "Life Is On TV"


/Brallan

No comments: