Monday, May 29, 2006

Novalucol

Min måndag började med en kickstart!

Smäll nummer 1:

Sakta men säkert börjar det sjunka in i min att jag måste sälja bort min Sierra.
Har inte plats för den nu efter jag köpte mig en Saab och en Toppola. Hoppas verkligen nån vill ta över bygget och köra den som den köras skall, d.v.s. hårt!

Smäll nummer 2:

Denna smäll vill jag inte ens tänka på. Det knyter sig i magen på mig!
Kom på under frukosten att vi skall ha inventering på jobbet. Inventeringen startas 060602 och avslutas 060606! Ingen beviljas ledighet och det är här det blir lite jobbigt för min del!
På lördag skall jag nämligen gå på bröllop i Uppsala. Kom som sagt på det under frukosten idag och cheferna verkar inte vilja fatta vad det handlar om! Kul!
Får väl hoppas på att det går att lösa på nåt sätt.

Nog om magont och problem.

Helgen var verkligen till behag.

I lördags var jag och hämtade Toppolan med min nyinförskaffade Saab.

Såhär ser det ut med en Toppola på en Saab 900:































Det är inte vackert men sjukt praktiskt och större än man kan tro!

På kvällen så var jag på Raw och tittade på New Addictions.

Det svängde på helt okej måste jag säga.

Söndagen var lugnet själv.

Vi var och fikade på Jernbergska, gick på stan, grillade, grattade mödrar m.m.
En prefekt söndag med andra ord.
























Dagens låt:
Mogwai "Auto Rock"


/Tim

No comments: