Wednesday, May 24, 2006

Gringo Bar

Kristi flygare och ledighet i sikte!
Kommer bli hur skönt som helst att få vara ledig imorgon, torsdag.
Hade tyvärr inte turen att vara ledig på fredagen men vad gör det.
Kommer nog att kännas som den ledig dag i alla fall.

På fredag så tänkte jag köpa mig en biljett till Roskildefestivalen!
Hoppas för kung och fosterland att vädret är i närheten av vad det var förra året.

På tal om väder så tror jag att vädergudarna hörde min bön igår, för idag så regnar det inte.
Hoppas det håller i sig över hela helgen så man slipper sitta hemma och häcka.

Dagens bild (en bild på hur det såg ut förra året på Roskilde):
















Dagens låt:
Au4 "Undone By Dandelions"

/T

4 comments:

Anonymous said...

Sorry man! Inget gehör. Ranidrops keep falling on my head...

Robby said...

jag vill också till Roskilde...men gillar inte tält, ett stort problem. =)

Ankaret said...

Men då gör man som jag och fixar en Toppola! Kommer att bo bekvämt i år! Dock så är husvangnscampingen utanför i år så man kommer att få åka buss in till området.

Robby said...

like the way you think! =)