Friday, May 19, 2006

Heta nötter!

Äntligen helg igen!
Mumma för själen kan man säga.
Denna helg kommer att bli riktigt trevlig tror jag.
Ikväll så blir det lugnt men imorgon så släpper jag ut djävulen i mig.
Det blir fest hos en vän sedan bär det av till nåt trevligt uteställe. Ja, den som lever får se...

På söndag tänkte jag åka till Borås för att titta på en Westfalia .
Får hoppas att den måtsvarar mina förväntningar.

Nej nu måste jag knäcka en bira och hälla upp lite chilinötter...

Dagens bild:

















Helgens låtar:
Fredag:
Eskilstunas finest ute med nytt material
Kent "Nålens öga"

Lördag:
Skivan The Warning är fantastisk! KÖP!
Hot Chip "Boy From School"

Söndag:
Den gamla Blur medlemen är tillbaka.
Graham Coxon "Just A State Of Mind"

Trevlig helg på er alla glada!
/T

2 comments:

Anonymous said...

bra att jag hittade din nygamla blogg igen. den förhöjer hela min sitta-vid-mitt-skrivbord-och-skriva-uppsats-hela-dagarna-utan-att-träffa-en-människa-tillvaro! om ni köper en sån fin westfalia som den gröna på bilden så ska jag vara avundsjuk resten av livet. hoppas vi ses på lördag på popaganda!

Ankaret said...

Misstänkte att jag skulle tappa några läsare när jag bytte adress... Kul att du har hittat tillbaka Maria och att mitt drabbel kan vara till någon glädje för dig. Jag hoppas det blir skapligt väder till helgen med tanke på popaganda. Bussar, som den på bilden, växer inte direkt på träd! Har hittat ett par stycken men dom har tyvärr inte haft rätt utrustning... Om det inte blir nån popaganda så får ni gärna komma över till Tuna. Det var länge sedan vi träffade er.
/T