Friday, May 18, 2007

Förvirrad.

Denna dag är bara märklig.
Trots att det är fredag så får jag hela tiden känslan av att det är måndag. Om och om igen!
Vet inte om detta beror på att jag var ute och spenderade mina sista, surt förvärvade, pengar på diverse alkoholhaltiga drycker i onsdags eller om det bara beror på att jag är helt slut i huvudet? Personligen röstar jag på en kombo…

Helgen kommer att bli rätt lugn.
Ikväll så blir det till att skruva ner en bokhylla, dricka ett par öl, svära, ett par öl till för att avslutningsvis försöka baxa in våra nyinköpta garderober m.m. Kan bli en spännande kväll.
Misstänkte att det är lika bra att blicka emot lördagens fest hos Roger istället.
Det kan bli något det.

Dagens låt:
Dizzee Rascal - Sirens

Trevlig helg och måtte helgen behandla er väl.
/Errr…

No comments: