Thursday, May 31, 2007

Permafrost

Jag fumlar runt i ett svart hål igen.
Svårt att känna glädje till varken jobb eller nåt annat.
Känns som den kommande semestern kommer som ett brev på posten, om nu inte allt går åt helvete …som vanligt.

Allt jag har försökt mig på att göra den senaste tiden har gått käpprätt åt helvete!
Bilarna går sönder stup i kvarten, ekonomin prövas till det yttersta, semesterplanerna raserar en efter en och alla former av mäsklig kommunikation verkar missuppfattas med en obehagskänsla i bröstet som följd. Härligt!
Det kanske är meningen att jag skall säga upp från jobbet och flytta till den sibiriska tajgan, så jag slipper konfronteras med människor. Jag kan ju göra som renarna och skrapa fram mossa och lav ur den frusna marken.


Äh nu skiter jag i detta och försöker mig på att skicka ut dom sista leverantörsbedömningarna innan jag drar hem.

Dagens låt:

Shiny Toy Guns – You Are The One


/Emo

1 comment:

Unknown said...

Jämför ditt liv med mitt så mår du bättre.