Monday, May 21, 2007

Jadda-jadda-jadda ...

Ny arbetsvecka, nya tag!
Helgen som fladdrade förbi var en riktigt trevlig helg.






Festen hos Roger var en riktigt trevlig ferre.
Farsan droppade av ett glatt gäng i Tumbo runt 19 tiden.
Först fick vi fick en rundvandring på det nybyggda dagiset för att sedan fortsätta med allmänna lögner, öldrickande m.m. Roger, den lilla filuren, hade köps sig en tre liters bag-in-box innehållande Jeltsin vodka! Vodkan blandades ut med valfri mängd apelsinjuice. Vissa blanda svaga drinkar medan andra tyckte att mötet med Jeltsin skulle hållas naturell! Kvällens roligaste måste ändå ha varit tävlingen i skönsång! Roger och co. riggade upp projektorn och laddade PS2:an med det eminenta spelet SingStar! Mikrofonerna greppades och tävlingen startade. Det blev bara bättre och bättre sånginsatser och jag tror vi kan tacka våran vän Jeltsin för det! Vissa av sällskapet gillade att snacka gamla kommunistminnen med herr Jeltsin vilket resulterade i dåsighet, trötthet och en allmän hängighet. Hahaha!
Tackar Roger för en väldigt trevlig fest och tack alla andra som gjorde den minnesvärd!

Jag han även med att installera en, förhoppningsvis effektivare, intercooler i min og900.
Steg 1.














Steg 2.











Steg 3.












Steg 4.




Nu fattas bara tryckrören men dom är på G.

Det var alles för denna gång.

Dagens låt:
Laura Viers – Don´t Lose Yourself
Tjippers!
/T

3 comments:

Anonymous said...

Vad bjöd du micken på, mannen? Blev det Ooa hela natten eller? Snyggt intercoolergaller! =)

Ankaret said...

-intercoolergaller, vad menar du med det? Hahahaha!

Jag sjöng en massa härliga dängor... bl.a. en Stereophonics låt.

Anonymous said...

Jasså man kunde sjunga normala låtar på karaokevibben? Fan va nice! Intercoolergaller är mitt nya ord. May I? Detta skriver jag på Johannas laptop, på vilken vi installerade trådlöst internet igår... Impad? Trodde väl det :)