Tuesday, May 15, 2007

Värdelöst vetande 1.0

Stegtävlingen går väl inte direkt överdrivet bra.
Med tanke på mitt stillasittande jobb så blir det till att gå till och från jobbet och ta sig en kvällspromenad för att få lite siffror på räknaren.
Jag hinner med att bearbeta en herrans massa problem m.m. under promenaderna. Nackdelen är att jag måste gå upp 30 minuter tidigare på mornarna, men det är iofs ingen katastrof då jag har rätt så lätt att vakna på mornarna. Det dom är värre är att jag titt som tätt glömmer att ta med mig lunch till jobbet titt som tätt! Eftersom jag bara har 30 minuters lunch så blir det lite tight att knalla till en restaurang eller hem, så dom dagarna jag har glömt maten får jag leva på riskakor. Som alla vet innehåller dom inte alltför mycket näring och energi, så detta påverkar mitt humör till det sämre. Jag kan bara hoppas att jag slipper glömma lunchen allt för många gånger.


Jag har hittills gått 147630 steg vilket borde motsvara ca. 106 km.

Dagens låt:
Blond Redhead – Spring And By Summer Fall

1 comment:

Anonymous said...

Vad är det för värde? 500? Har inte läst din blogg, ska göra det snart! Keso is the shit i know!