Friday, August 03, 2007

Dags att stämpla ut.

Första arbetsveckan efter semestern är avklarad!
Det är märkligt hur svårt det är att komma tillbaka i jobblunken, med tanke på att men kommer in i ledighetslunken på två röda!
Denna vecka har varit lite småjobbigt för mig p.g.a. att jag inte kunnat sova som folk.
Inte tusan blev det någon lång cykeltur för mig igår inte!
Nej, istället så bestämde jag mig för att knapra torrostade jordnötter, basta samt dricka ett par öl och en halv flaska rött! Semesterlunken är svår att ta sig ur som sagt. Hahaha!
Värt att nämna är att jag, tro det eller ej, sov helt okej inatt. Prisa gud!
Jag fick sova hela sex timmar, så jag känner mig skapligt pigg dagen till ära.

Går runt lite i valet och kvalet om jag skall släpa mig till STHLM imorgon.
Det skulle vara trevligt att se någonting annat än Tuna ibland. Undrar bara om jag kan få tag på vänner som vill hänga med mig? Lättare sagt än gjort faktiskt med tanke på att alla verkar vara ute på resande fot eller har något annat planerat. Den som lever får se.

Ikväll så tänkte jag försöka mig på att kolla in Eskilstunas nattliv.
Det får väl bli en bar-turné med allt vad det innebär.

Dagens fining:

Robert Wyatt – Memories

Fridens!

/TJ Ankarsson

No comments: