Tuesday, August 28, 2007

Välkommen Herr Höst!








Vaknade upp imorse av att jag frös.
Kollade ut och kunde konstatera att herr höst nu kommit på besök.
För att få oss alla att bli medvetna av hans ankomst så har han skruvat ner temperaturen till fina 7 grader. Tackar och bockar för det!


Det var med blandad känsla jag sadlade cykeln.

Luften var sval och frisk precis som det skall vara på höstmornar, vilket jag gillar.
Dock måste jag säga att jag inte riktigt var beredd på att frysa fingrarna av mig! Nu är det bara att bita i det sura äpplet och ta fram handskarna varje morgon man skall till jobbet. Hösten är här.

Dagens låt:

Mike Ness – The Devil In Miss Rose

/TJ

4 comments:

Jimmy said...

hösten är ett mående! men bira i det sura äpplet?är det en finsk grejj jag missat?=)

Ronnie said...

Jag gillar hösten skarpt. Thumbs up för hösten!

Anonymous said...

Vad jag kan minnas var det just du som myntade uttrycket "Höst i mitt bröst" för några år sedan. Är den där nu? Peace out mannen! Vänta dig fler filmer på facecrab.

Ankaret said...

Visst har jag "höst i mitt bröst" nu men på ett bra sätt. Inte på det gamla ångestfyllda sättet som när man var ung.