Friday, August 17, 2007

Permobil

Igår kväll så samlades ett glatt gäng på ”biskopen” för att snacka lite skit över ett par öl.
Det var en riktigt trevlig kväll, trots att himlen öppnade sig och sköljde över Eskilstuna.

Kvällens märkligaste upplevelse var när en handikappad äldre man (som sökte skydd undan regnet) helt plötsligt öste ur sig ”Har man inte fått några brudar nu, så kan man lika gärna dra hem och runka”!
Efter den kommentaren åkte han snabbt iväg i regnet och lämnade ett gäng lätt chockade snubbar efter sig! Hahaha! Vilken tjomme!

Idag så är det som bekant fredag och jag ser fram emot helgens äventyr. För min egen del så kommer det att bli lugna bullar, men man vet aldrig om jag tar mig en eller två bira i glada vänner lag…









Passade även på att beställa en Peltor G6 hjälm idag.
Anledningen till att jag beställde en hjälm är att jag vill komma iväg på årets första och sista bankörning. Har inte kommit iväg på en endaste träff detta år vilket är skandal.
Denna träff anordnas av GTI klubben och den hålls på Kinnekulle Ring 23/9. SWEET!

Dagens låt:
Dizzee Rascal – Pussyole


/T

No comments: