Monday, September 04, 2006

Crabster 2.0

Helgen vecka 35 var lugn och fin!
Fredagen tillbringades på Ronges bakgård. Det grillades och snackades skit...
Kvällen avslutades på bästa möjliga sätt d.v.s. med asfaltsfärgad öl på The Bishops Arms.
Tackar som fan för en trevlig kväll!

Lördagen var lugnt som en filbunke.
Var till Silvan och köpte lite reglar så vi kunde lyfta av Toppolan från stackars gammel-saaben.

Det höll på att gå regelrätt åt helvete men det ordnade upp sig i sista sekunden!
145 kilo kan vara tungt som tusan när man blir tvungen att agera snabbt! Hahaha!
Kvällen tillbringades inom hemmets fyra väggar. Soft och skönt.

Söndagen var också riktigt soft.
Åkte till ”viken” skapligt tidigt för att ta tag i Saaben.

Bråkade med bagageluckan ett bra tag innan jag kunde känna mig nöjd med inpassningen. Eftersom jag måste ha varit packad när jag tog bort bagageluckan när jag hämtade Toppolan så skapade detta en massa merjobb nu när skiten skulle på plats igen. Merjobbet jag tvingades till var lödning av hela kabelstammen som gick till ”luckan”! Lagom roligt men man lär sig av sina misstag.
Skit samma! Nu sitter möget på plats i alla fall (se bild).





















Idag så är det som sagt måndag vilket känns i kroppen.
Verkar som jag dragit på mig nån sort förkylning.

Hoppas det inte blir värre bara.

Dagens låt:
Death From Above 1979 "Little Girl"


/Sason

No comments: