Friday, September 08, 2006

Snart så brallar det loss!

Äntligen fredag!
I kväll så blir det lugna bullar men imorgon så är det klackarna i taket x 2!

Klackarna i taket 1 :Ferre hos Mr.Ron-G! Jo jag tackar jag!
Klackarna i taket 2: Underteckand blir ett år äldre! Jo jag tackar jag!

Dagens:

Goddamn Electric Bill "Lost In The Zoo"


I morgon kommer det en snubbe och tittar på "Darin" också.
Kändes inte så kul när jag fick samtalet i går kväll men, men...
Bara att bita i det sura äpplet och inse att det bara är materiella ting.


Trevlig helg på er alla!

Tackar för mig.
/Tim-Tim

6 comments:

Anonymous said...

grattis i förskott, kompis. hoppas ni får en trevlig fest och där både du och ronge blir ordentligt uppvaktade!

kram från maja

Ankaret said...

Tackar så mycket vännen!
Sorry om det inte blev nån bira men vi får ta det nån annan gång.

Kram-kram /Tim

Robby said...

grattis mannen!

Ronnie said...

Grattis igen då!

Jimmy said...

congrats partner;)

Anonymous said...

STORT grattis herr Tim!