Friday, September 29, 2006

Hallå! Här är jag!

Fy fan säger jag bara!
Trots att det är fredag så infinner sig inte ”fredagsglädjen” i min kropp!


Vill bara känna att det är roligt att komma till jobbet och kunna känna en tillfredställelse i att göra mina så kallade arbetsuppgifter, men icke! Detta ställe bryter ner mig sakta men säkert.


Att jobba som verksamhetskoordinator i ett företag som växer är ingen höjdare, i alla fall inte just förtillfället.

Känner mig som Alfons hemlige vän Mållgan.
Jag håller till på jobbet men känner mig osynlig.
Lagom roligt med andra ord. Motivationen till att göra nytta på jobbet är som bortblåst och jag bara inväntar klockslaget som, för mig, betyder frihet, nämligen 16:00.


Skall bli skönt att få komma hem och ta sig ett glas vin och bara koppla bort allt som har med jobb att göra.
Får försöka smida lite på hur jag skall göra i fortsättningen.
Vara kvar eller söka nytt jobb… det är det som är frågan!

Något som gör livet lite roligare är lägenhetsjakt och träning.
Speciellt träningen gör att man kan koppla bort allt annat och bara fokusera på sig själv.

Dagens låt:

James Dean Bradfeild ”Still A Long Way To Go”

Trevlig helg på er alla som råka in på denna miserabla blogg.

/T


2 comments:

Jimmy said...

aaah know that feeling all to well.men nu är det fredag broder!hoppas du har fått i dig ett glas rött eller 3,har just mått med ett själv.ha en fab helg mano!

Anonymous said...

Proud over mr Training!