Tuesday, September 05, 2006

Unts-unts-unts...

Jag är i desperat behov av ny musik!
Sitter på jobbet och tittar igenom mina musik-mappar men jag kan inte hitta ett skit som jag inte har lyssnat sönder! Tur man kan sitta och lyssna på XFM annars skulle jag väl gå under!


Vore inte helt fel att upptäcka lite nya band heller.
Band som ger en samma aha-upplevelse som Slowdive, Ride, Red House Painter, Mojave 3, Hidden Cameras m.fl. gjorde en gång i tiden! Saknar den känslan…

























Fick precis reda på att arbetsgivaren är villig att betala mitt träningskort, vilket jag tycker är kanon med tanke på att jag sitter och ludrar framför datorn hela dagarna...
Måste bara ta reda på om man kan få till en bra deal och slippa betala per autogiro.
Om allt går vägen så river jag med Ronge vare sig han vill eller inte! Hahaha! LOL

Nej, nu ska jag försöka bota min halsbränna så jag kan jobba vidare!

Dagens låt:
Scott Matthews ”Elusive”


/Braulio

1 comment:

Ankaret said...

Hahahaha... Jo Robby och jag har snarlik musiksmak så det passar utmärkt med hans tips. En man till som är full med kunskap är Cheeta! Idag är han tillbaka på jobbet också, så nu blir det till att pressa snubben! /Tim