Wednesday, September 27, 2006

Kampanjpriser och stelhet!

Äntligen onsdag!
Nu börjar man se horisonten igen! Toppen… Land i sikte!




Sitter på jobbet och har fullt upp med att uppdatera databasen med en herrans massa kampanjpriser. Detta jobb återkommer ca. en gång per månad och är allt annat än roligt.
Ett rent terapijobb med andra ord. Utöver detta så försöker jag ta hand om min ömma kropp.
Nu är det inte så farligt men visst känns det att jag gjorde nåt ovanligt igår.
Det ovanliga var att träna. Snacka om att jag har blivit en slapp pösmunk men nu skall det förhoppningsvis bli ändring på det.
Helst av allt skulle man vilja att man märkte av resultat på en gång men icke.
Detta är väl ett tråkigt långtidsprojekt som man kommer att svära över många gånger.
Just igår så var det riktigt roligt dock. Det sjukaste av allt är att jag fick vara helt solo i träningslokalen. Har nog aldrig varit med om det förut!

Ikväll så blir det bira på ”biskopen” i glada vänners lag.
Ser verkligen fram emot det. Brukar vara sjukt trevlig att sitta och ”sippa” på en god öl samtidigt som man snackar skit om allt mellan himmel och jord.

Dagens låt:
Thin Lizzy - Bad Reputation


/T

No comments: