Thursday, September 28, 2006

Elusive!

Gårdagskvällen var en höjdare!
Efter jobbet så gick jag en promenad runt Vilsta lyssnades på Scott Matthews.
Vilken fin-fin skiva Passing Stranger är. Låter stundtals väldigt mycket som Jeff Buckley men vad gör det. ”Jeffan” hade ju en av musikvärlden bästa röster. Tyvärr så rycktes han bort från jordelivet på tok för tidigt. R.I.P
Senare på kvällen så var det pubhäng på ”biskopen” med Ronge, Karin, Calle, Linn, Tobbe, Stina och givetvis undertecknad och Vero.

En massa konstiga ämnen avhandlades och ölen slank ner som bara den. Uppskattar verkligen dessa ”mitt i veckan träffar”. ”Träffarna” förgyller den förövrigt grå vardagen på ett alldeles förträffligt sätt.

Ikväll så tänkte jag plåga min arma kropp med ett till pass av självplågande styrketräning.
Kommer nog att varva med lite cardio också.

Fär väl bara se vad den lilla förkylningen tycker om det.
Tycker att det börjar göra lite ont i halsen igen!

Nu skall man inte känna efter så mycket och hålla på och mjäka så jag lägger ner det på momangen!




Dagens låt är dagen till ära ändrad till Dagens platta:
Scott Matthews - Passing Stranger


/Tim

No comments: