Thursday, September 07, 2006

Det blåser kallt på mina fötter!

I går så ringde det en kille och frågade ut mig angående min bil!
Hade nästan glömt bort att jag satt ut min svarta Talladega till försäljning så man kan milt säga att jag blev tagen på sängen!

Efter att jag tagit ett gäng fotografier på bilen idag så börjar jag få kalla fötter.

"Darin" i all sin prakt















Vet inte riktigt om jag vill sälja bilen trots allt, även om det kanske vore smartast med tanke på att vi letar ny bostad… men bilen är i fint skick och går som ett jehu! Förvirringen är total!
Nog om detta!

I går kväll så firade vi av Ronge på ”biskopens armar”.Det dracks god öl och snackades en massa skit!
Tänk vad en pub-sammankomst kan göra för själen! Mera sånt tycker jag.
Jag menar inte att man skall supa ner sig flera gånger i veckan, utan att man kan träffas upp på puben och ta sig en öl och bara umgås. Tack till er alla som var med i går och gjorde min dag komplett.

Fritz ligger och lurar
















Nu kallar samvetet på mig igen! Damn!
Skall ta och förbereda mig lite inför kvällens ledningsmöte. *suck*

Dagens låt:
Vega 4 "You And Me"

/Crabu




4 comments:

Robby said...

pub-sammankomst är bland det bästa som finns! =)

Ankaret said...

Amen brother!
Hoppas det kan hålla i sig bara.
Trevligt är det som sagt!

Ronnie said...

Fyller du år idag eller är det bara MySpace som ljuger?

Grattis i så fall!

Ankaret said...

Inte idag men imorgon ;)9/9