Monday, September 11, 2006

PRO

Så var det måndag igen.
Den enda trösten man har är att tänka på den gångna helgen och dess bravader.
Bravaderna var riktigt trevliga. Fest både i fredags och lördags, och mellan festligheterna så passade jag på att sälja iväg den svarta Saaben! Lite vemodigt kändes det att se den nya ägaren gasa iväg med MIN bil. R.I.P "Darin"
Måste även tacka Ronge och Karin för den eminenta festen i lördags!
Det var verkligen toppen! Mera sånt tack.

Några saker som jag lyckades med i helgen var:
- Dricka en massa exotisk sprit tills jag tappade talförmågan.
- Smyga runt på Lotus med en visselpipa i munnen till allas glädje!(?)
- Sjunga ”Hey Baburiba…” så att grannen började banka på elementet! (ja det var mitt i natten)

Stenhård logo!











Vill även passa på att tacka alla som gratulerat mig under den gångna helgen!
Tackar som fan! Ni gör livet roligt för mig!
Nu har jag mycket trevligt att se fram emot.

Nu kallar jobbet på mig.

Dagens låt:
Muse "Starlight"
/Tim

6 comments:

Ronnie said...

O ja...Alfa-loggan är fin. Jag har ju den stora glädjen att, i brist på egen fyrhjuling, få glida runt med farsans Alfa 147 ganska ofta. Mycket trevlig bil, men lite för rolig att köra. Det vill gärna gå lite fortare än vad som är lagligt...

Ronnie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

147:an är en rar liten bil som jag är lite sugen på om jag skall vara ärlig! Skall kolla upp hur utbudet av Alfa Romeo Spider och GTV ser ut först. Givetvis så snackar jag om dom gamla luringarna med allt vad det innebär! Hahaha LOL /Tim

Ankaret said...

Bertonecoupén är den ultimata bilen! Tyvärr så är jag inte ensam om att tycka det ;) Priserna har blivit lite för höga med tanke på vad man får för pengarna. GTV6:an skulle sitta som en smäck... Den som lever får se.

Anonymous said...

Oh, Alfa is förmodligen the shit! Loggan är det inget fel på alls. Hoppas vi kan ses och ta ett par riktigt sletna imorgon mannen! Jag är istan på eftermiddagen och dricker öl med en polare. Vi kan väl mötas upp om ni är där i tid? Ha en förbaskat trevlig helg annars! Johanna hälsar också.

Anonymous said...

jag ringer mannen!