Tuesday, November 14, 2006

Insomnia 2.0

Önskar att jag kunde sova som alla andra vanliga dödliga, men icke!

Natten till i måndagen så sov jag cirka 4 ½ timmar vilket är på tok för lite.
Detta gjorde att jag var helt sänkt på jobbet och trött som en gammal sneseglare när jag väl kom hem. Försökte mig på att gå och lägga mig vid 23:00 igår kväll men det gick inget bra.

Mina tankar bara virvlade runt och jag kunde inte slappna av.
Fick lite över tre timmars orolig sömn inatt! Fan det är ju helt sjukt!
Kände mig inte ens så trött när jag skulle pallra mig upp till jobbet konstigt nog.
Visst hade jag en metallisk smak av blod i munnen men inte värre än så.
Nu visade det sig att det skulle bli värre. Efter frukosten så kändes det som jag gick in i väggen. Kaboom! Koncentrationssvårigheter, yrsel och en allmänt hängig känsla har tagit över min kropp.
Som tur är har jag Ronge, Banski och Elsa tillhands på nätet, annars skulle jag nog ha slagit min näsa i tangentbordet både en och två gånger! Tack som tusan till er!

Nu ska jag knalla iväg och hämta en mugg med kaffe så jag håller mig vid liv den sista timmen på jobbet.

Dagens låt:
Midaircondo "Could You Please Stop"

/Insomnia

3 comments:

Anonymous said...

hej! om något kan pigga upp kan jag meddela att detsamma gäller mig, två nätter utan sömn håller på att ta knäcken på en... tur att det finns kaffe! sköt om dig, zzzzz

Anonymous said...

Hejsan Maja! Hur kommer det sig att du inte sover då? Jag fick väl lite mer sömn inatt men jag tror inte att det hjälpte. Well, well... ta hand om dig. Kram /T

Anonymous said...

jag antar att det var för mycket sömn i helgen som gjorde att rytmen blev knas. men nu är jag oxå på banan, igår natt sov jag riktigt bra och nu tror jag snart att det är dags att stänga ögonlocken för denna dag... kram, kram och sov gott!